Klik! Klik! Klik!

Wednesday, February 23, 2011

Huda demam lagi....

Petang kelmarin tepon en.suami nak bincang pasal kewangan tetiba en.suami bagitau kakak Huda demam...terus rasa susah hati sebab Huda kalu demam memang kena jaga lebih...takut tarik...lepas abis keja terus balik rumah...tengok dia dah ok...dah sihat...dah tak panas...lega hati aku...

Kelmarin jugak besday Ateh...so, aku ingat malas nak masak...sekali kakikwan kata takda duit...duit bantuan banjir abis buat beli spek baru makteh yang telah dipatahkan oleh adik Hassya...huhuhu...kena ganti dak yer...*wink*

Malam tadi, lepas makan malam Huda muntah...dia kata ketaq...aku tengok muka dah pucat...kaki tangan hitam pucat...demam balik...check suhu sah! demam dengan suhu 29 darjah celcius...tinggi tu...aku panggil en.suami...dengan selamba dia buh ubat punggung..tapi lambat sangat suhu turun...malam tadi aku tido tak lena sebab kakak Huda asyik mengigau sebut macam-macam...pastu dia pulak tido macam terseksa ja...nyawa ikut mulut...hidung sumbat...huhuhu

Bangun pagi tadi lambat..dekat pukul 7...1st thing 1st, pegang badan kakak Huda...huhuhu...demam lagi...kejut Huda bawa dia pi klinik...nasib baik keja tak banyak arini so boleh la teman dia...hasil pemeriksaan, doktor kata ada jangkitan kuman dalam darah dan kurang darah...temujanji kedua bulan 4 ni untuk tengok keputusan darah pasai pa kurang darah...selain tu, doktor buat refer letter untuk ENT sebab dia dengkur teruk...takut tonsil...huhuhu....

Kakak Huda
Ya Allah, sihatkanlah anak-anakku untuk menjadi anak-anak yang SOLEH dan SOLEHAH...amin

Kakak Huda di wad Hosp. Jitra 19/12/2010

2 comments: