Klik! Klik! Klik!

Wednesday, March 20, 2013

Kursus oh kursus...

Baby saya baru 4 bulan tapi saya dah perlu tinggalkan dia...saya 'dipaksa' menghadiri kursus...wahh!! ayat 'dipaksa' tu...tapi memang rasa macam dipaksa...sebabnya bukan pihak pentadbiran taktau saya ada anak kecil...tapi nama saya tetap dipilih...mungkin sebab pihak pentadbiran terlalu 'sayangkan' saya...tak rela tengok saya duk saja...hahahaha....

Apapun alasannya, keputusan dah dibuat...makanya, minggu depan (24/3 - 27/3/2013) saya akan menghadiri kursus...apa yang menyedihkan, saya dan peserta lain akan menaiki kenderaan Jabatan...maknanya, 12 jam perjalanan pergi dan balik...sedih hati ini hanya Allah saja yang tahu...saya perlu mengorbankan hari Sabtu sebagai travelling day memandangkan kursus akan bermula pada petang Ahad...saya pujukkan hati...setiap apa yang berlaku ada hikmah menanti...Insya Allah, saya dan anak-anak berada dibawah lembayung rahmat-Nya...

Sekarang ni perlu maklumkan kepada suami, Cikmah dan anak-anak...semoga semua dapat terima berita ini...Allah Maha Mengetahui....ameen

No comments:

Post a Comment